このブログを検索

2012年8月26日日曜日

Archangel Michael (大天使ミカエル)


<From the catalog>

from Wiki 
Archangel Michael:

Petitgrain, Balsam FirNeroli, Jasmine, White Angelica

Archangel of love, justice and balance, he uses the energy of the dragon to reach the heart and help shift from 3rd dimension “I love you if”. to 4th dimension “I love you even if”.

---  Take a few minutes to center daily and apply 1 drop to your heart chakra and think of all the beautiful things for which you are grateful. Also good for nervous system:  put a drop on the line at base of foot, just below 2nd to 4th toes.




<Japanese>


Archangel Michael:

プチグレン、バルサムファーネロリジャスミン、ホワイトアンジェリカ

愛と正義、バランスの大天使。ミカエルはドラゴンのエネルギーを活用して、私たちの心を「~だとしたらあなたを愛する」という3次元の段階から「~であってもあなたを愛する」という4次元へと導くことを助けてくれます  --- 自分の中心を感じるための時間を持ち、1滴をハートチャクラに利用しましょう。その際には、周囲にあるもの全てに感謝する気持ちを持つこと。免疫機能の活性を促したい場合は、足の人差し指、薬指の付け根に1滴をつけます。


<私の感想>

私自身は、自分と最も関係の深い大天使であるミカエルとのつながりを深めたくて しばらく使っていました。香りは少々独特な感じです。エキゾチックでもあるような、爽やかなような、でも 何か不思議な…。必ずしも「好き」という感じではなかったですが、気付くと手放せなくなりました。
ミカエルのエネルギーが必要な 大きな変化の時にどうぞ☆




0 件のコメント:

コメントを投稿